Łączna liczba wyświetleń

wtorek, 10 września 2013

dzień 1 Bilans

Pierwszy dzień za mną! Idealnie nie jest bo nie przygotowałam sobie wcześniej posiłków a musiałam na parę godzin wyskoczyć na miasto. Za to poćwiczyłam sobie z Mel B godzinkę. Jutro będzie lepiej!

 Bilans:

 10.00 PIERWSZY POSIŁEK: Dwie kromki chleba z masłem, polędwicą, pomidorem i ogórkiem, herbata, kawa



13.00 DRUGI POSIŁEK: Maliny zmiksowane z gruszką do tego 2łyżki musli,2łyżki płatków owsianych błyskawicznych1łyżka otrąb granulowanych truskawkowych, 1 łyżka płatków kukurydzianych Corn flakes



16.30 TRZECI POSIŁEK: Zupa pomidorowa z makaronem na piersi z kurczaka, pomidory z jogurtem naturalnym, pierś z kurczaka(nie potrzebna ta panierka! Ja robię zawsze w parowarze ale mama robiła obiad :( )


19.00 CZWARTY POSIŁEK:  Sok jabłkowy- świeżo wyciskany

Zrobiłam sobie więcej na kolejne dni :)

Ćwiczenia:

Mel B:
-rozgrzewka
-ramiona
-nogi
-całe ciało 2
-rozciąganie

Jutro wstawię też swoje zdjęcie sylwetki żebym miała porównanie bo zaczynam pewne
wyzwanie :p

2 komentarze: